Stel jouw vraag

Contact opnemen

Via het onderstaande formulier kun je contact met ons opnemen. Wij streven er naar jouw vraag binnen 24 uur in behandeling te nemen.

Meest gestelde vragenAlle vragen

Hieronder staan voor jou de meest voorkomende vragen. Of lees alle veelgestelde vragen hier.

Wat ben ik kwijt aan verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis. Er worden dan dus geen extra kosten verrekend. Voor verzendingen in het Buitenland gelden wel verzendkosten. Volgens de tarieven van PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bezorgdag keuze;

Vanaf dit moment kun je ook aangeven op welke dag jouw pakket bezorgd moet worden en waar. Je hebt de keuze uit een tijdspanne van 3 dagen. Mocht je met spoed een vloeistofpakket nodig hebben, kun je dit aangeven bij de opmerkingen. Wij zorgen er dan voor dat jouw pakket de volgende dag nog bezorgd wordt! Zo is het bestellen nog makkelijker.

Bestel je op werkdagen (dus van maandag t/m vrijdag) voor 13.00 uur, dan verzenden wij je bestelling de volgende dag. Gemiddeld zijn de wachttijden 1-3 werkdagen. Mocht de levertijd langer dan 4 dagen zijn, staat dat bij de productkeuze vermeld. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op maandag pas verzonden en zul je deze pas dinsdag of woensdag ontvangen, PostNL verwerkt namelijk geen post van ons op zaterdag en zondag. Let op rond de kerstdagen is er vaak sprake van vertraging ivm grote drukte bij PostNL.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kun je tijdens het afrekenen kiezen voor iDeal of Creditcard. iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie, onze betalingspartner die ervoor zorgt dat jouw betaling veilig verwerkt wordt.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt heel eenvoudig contact met ons opnemen via dit contactformulier. Op werkdagen zijn wij razendsnel met het beantwoorden van e-mail (gemiddeld reageren wij binnen 30 minuten op binnenkomende vragen), maar ook in het weekend zijn wij niet te beroerd om jou snel van een antwoord te voorzien!

Kan ik mijn bestelling terugsturen als ik niet tevreden ben?

Jazeker! Wij hanteren de wettelijke 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst, om je bestelling naar ons te retourneren. Het is daarbij wel belangrijk dat het product ongedragen en ongehavend is. Let er wel op dat wij alleen het aankoopbedrag zullen retourneren. Verzendkosten zijn voor rekening van de koper en worden niet vergoed.