Stel uw vraag

Meest gestelde vragen Alle vragen

Hieronder staan voor u de meest voorkomende vragen. Of lees alle veelgestelde vragen hier.

Momenteel ervaren we vertraging bij de bezorging door PostNL. Dit door de extreme drukte afgelopen weekend bij meerdere webshops. Onze excuses hiervoor, mocht uw pakket vertraging opgelopen hebben, het wordt zo snel mogelijk afgeleverd.

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis. Er worden dan dus geen extra kosten verrekend. Voor verzendingen in het Buitenland gelden wel verzendkosten. Volgens de tarieven van PostNL.

Bezorgdag keuze;

Vanaf dit moment kunt u ook aangeven op welke dag uw pakket bezorgd moet worden en waar. U heeft de keuze uit een tijdspanne van 3 dagen. Mocht u met spoed een vloeistofpakket nodig hebben, kunt u dit aangeven bij de opmerkingen. Wij zorgen er dan voor dat uw pakket de volgende dag nog bezorgd wordt! Zo is het bestellen nog makkelijker.

Bestel je op werkdagen (dus van maandag t/m vrijdag) voor 13.00 uur, dan verzenden wij je bestelling de volgende dag. Gemiddeld zijn de wachttijden 1-3 werkdagen. Mocht de levertijd langer dan 4 dagen zijn, staat dat bij de productkeuze vermeld. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op maandag pas verzonden en zul je deze pas dinsdag of woensdag ontvangen, PostNL verwerkt namelijk geen post van ons op zaterdag en zondag. Let op rond de kerstdagen is er vaak sprake van vertraging ivm grote drukte bij PostNL.

Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kun je tijdens het afrekenen kiezen voor iDeal of Creditcard. iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie, onze betalingspartner die ervoor zorgt dat jouw betaling veilig verwerkt wordt.

Je kunt heel eenvoudig contact met ons opnemen via dit contactformulier. Op werkdagen zijn wij razendsnel met het beantwoorden van e-mail (gemiddeld reageren wij binnen 30 minuten op binnenkomende vragen), maar ook in het weekend zijn wij niet te beroerd om jou snel van een antwoord te voorzien!

Jazeker! Wij hanteren de wettelijke 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst, om je bestelling naar ons te retourneren. Het is daarbij wel belangrijk dat het product ongedragen en ongehavend is. Let er wel op dat wij alleen het aankoopbedrag zullen retourneren. Verzendkosten zijn voor rekening van de koper en worden niet vergoed.

Stel uw vraag

Via het onderstaande formulier kunt u contact met ons opnemen. Wij streven er naar uw vraag binnen 24 uur in behandeling te nemen.